Płatności

Sposoby płatności:

  • Przelew natychmiastowy: system Shoper Płatności przekierowuje Cię na stronę Twojego banku, gdzie dokonujesz płatności w momencie składania zamówienia. Po potwierdzeniu dokonania płatności system automatycznie przesyła Twoje zamówienie do realizacji w naszym sklepie.

  • PayPo: kupujesz teraz - płacisz za 30 dni. Wybierając tę opcję płatności zostaniesz przekierowany do systemu PayPo, który poprosi o uzupełnienie danych. System PayPo po pozytywnej weryfikacji automatycznie przesyła Twoje zamówienie do realizacji w naszym sklepie.

  • Przelew tradycyjny: Po złożeniu zamówienia oraz w mailu potwierdzającym zamówienie znajdziesz numer konta, niezbędny do wykonania przelewu. Płatności wykonujesz ręcznie za pośrednictwem Twojego konta bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zamówienie zostanie przekazane do realizacji w naszym sklepie. Należy wziąć pod uwagę fakt, że przy wyborze tej opcji płatności czas przetwarzania zamówienia będzie dłuższy. W wypadku braku płatności po upływie 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, będzie ono anulowane.

  • Za pobraniem: Zamówioną paczkę opłacasz przy odbiorze kurierowi. Dopuszczalna forma płatności to gotówka.

  • Płatność kartą: system Shoper Płatności przekierowuje Cię na stronę formularza, gdzie dokonujesz płatności w momencie składania zamówienia. Po potwierdzeniu dokonania płatności system automatycznie przesyła Twoje zamówienie do realizacji w naszym sklepie.

  • Raty Online: system Shoper Płatności przekierowuje Cię na stronę Alior Bank, gdzie składasz wniosek o pożyczkę ratalną. Proces wnioskowania o raty odbywa się jedynie w oknie przeglądarki.Nie musisz stawić się w placówce banku. Złożenie wniosku o raty, otrzymanie decyzji z banku oraz zaakceptowanie umowy odbywa się online. Opcja ta jest dostępna dla zamówień o wartości od 100 zł.

  • BLIK: system Shoper Płatności przekierowuje Cię na stronę BLIK, gdzie dokonujesz płatności za pomocą kodu w momencie składania zamówienia. Po potwierdzeniu dokonania płatności system automatycznie przesyła Twoje zamówienie do realizacji w naszym sklepie.

Płatności elektroniczne, ratalne, płatności kartami oraz PAYPO w NINGAL.PL obsługuje firma Blue Media S.A. Od płatności tych nie pobieramy żadnej opłaty manipulacyjnej.

 

 

Przelewy tradycyjne przyjmujemy na konto w banku Santander:

79 1910 1048 2787 0006 9702 0001

W tytule przelewu prosimy o wpisywanie numeru zamówienia.

W punkcie odbiorów osobistych przy ul. Piaskowej 3 w Warszawie istnieje możliwość zapłaty gotówką lub kartą płatniczą.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl